dia

ya. dia. dia ? siapa ?
alaa dialah. entah aku lupa dia siapa.
ok abaikan.

gembira*

gembira knp ?
sbb aku dah jadi aku.
maksud ?
selama ni aku tak jadi diri aku sepenuhnya.
aku leka, aku hanyut, aku lupa aku lalai.
dan kini, aku kembali. kembali menjadi seorang maya yg berterus terang
kembali menajdi seorang maya yang tk punya perasaan
kembali menjadi seorang maya yg sujud kepadaNYA
dan
kembali menjadi seorang maya yang kata sahabatku,
muka tak ada perasaan.

senyum*

ahh. lega. sangat lega. tapi dlm kelegaan,
aku jijik
jijik dgn apa ?
jijik dgn perbuatanku yg sebelumnya.
apa kau dah buat ?
aku
aku tipu diri sendiri, aku paksa diri utk menjadi spt mereka.
takfaham ? ah lupakan. aku tak suka ditanya dan bertanya.
tp aku tetap bertanya.

ketawa sinis*

ya. aku tak suka.
aku bertanya bila terdesak.
terus terang,
ok abaikan. cerita panjang tk seronok

terimakaseyy sebab bace tak bace pon no hal D:

No comments:

Post a Comment